حق الناس یک یهودی!
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 صبح زود به دروازه شهر رفت و دید که آقای ملا هاشم بحرینی وارد شهر شد. ایشان امام جماعت بارگاه حضرت علی (علیه السلام) بود.آن شخص برای طرح خواب و صحبتش با ایشان کمی در اکراه بود.مجددا"به حضرت متوسل شد.

روز دوم هم همان خواب و همان برنامه .
برای بار سوم متوسل شد. همان دستور از حضرت برای ایشان صادر شد . روز سوم خود ملاهاشم بحرینی متوجه تعقیب سه روزه آن شخص شد . از ایشان پرسید :ظاهرا"شما می خواهید چیزی را مطرح کنید . سه روز است که شما مرا از ورود به دروازه شهر تا حرم تعقیب میکنی.

آن شخص داستان مفقود شدن پول و آن خواب را برایش تعریف کرد .ملاهاشم گفت :بعد از نماز صبح به منبر می روم و تو جواب را می گیری .

بعداز نماز ملا هاشم به منبر رفت و گفت:

قبل از اینکه در حوزه مشغول درس خواندن شوم شغلم هیزم فروشی بود .برای اینکه مدیون حیوانم هم نشوم با کول هیزم ها را جمع آوری وبرای فروش به آبادی می آوردم و میفروختم.

یکروز به کسادی خورده بودم و کسی هیزم نمی خرید.

ناچار به محله یهودی ها رفتم و هیزم ها را به اصرار و چانه زنی زیاد ، یک یهودی تقریبا" به نصف قیمت از من خرید !

موقع برگشت پولهایش را شمردم .یک درهم اضافه داده بود.

بعلت چانه زیادی که زده بود برنگشتم.

شبی در عالم خواب یهودی رادیدم که به جهنم می بردند.به ملائک عذاب گفت صبر کنید. او (در حالی که به من اشاره می کرد) یک درهم به من بدهکار است. نزد من آمد وطلب یک درهم را کرد .

گفتم :ندارم!!

گفت: در عوض یک درهم عذابم را باید بپذیری.

یک انگشت آتشین روی سینه ام گذاشت !! از شدت سوزشش از خواب بیدار شدم. در بیداری هم آثارش روی بدنم بود !!!

به هرطبیبی مراجعه کردم، التیام نیافت.

ناچار به حضرت مولا امیرالمومنین علی ابن ابیطالب ع متوسل شدم. ایشان مرا شفا داد .

اماهنوز آثارش روی سینه ام هست.

این مرد 100تومانش را 3 روز است که گم کرده است....

هنوز صحبتهای ملا هاشم تمام نشده بود که شخصی از میان جمعیت بلند شد و گفت:پول نزد من است و من آن را پیدا کرده ام.

برچسب‌ها: 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, ] [ 11:12 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 382
بازدید کل : 83575
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

زیارت عاشورا